Sunday 11 December 2011

T_T

yuhooOoo... harap2 hati Saya masih kuat uNtuk menyayangi Dia... Cz Kalau hati Ini terLuka Lagi saya sangat2 ingin meminta maaf kepada Si Dia atas Dosa2 saya sepanjang kami berSama... Cz Dalam hidup ni bersamaa dia ialah kenangan yG terinda... Saya Mohon agar Dia dapat sayangi diri ini dalam HidupNya ! ToloNg Mulalah berusaha lah untuk Menjadikan saya kuat dalam hubungan ini ! Buat la segala yang termampu Hanya dia yang mampu Melakukan atau menGubah Nya.... kalaU Tidak akaN tamat lah semua Ini ! maaf kan salah ku sepanjang hubungan kita. . .Nda Usah ber Salah mungkin sayan yang leman Nda dapat jaga kO.. .. .. Tp Jujur Saaaaaaaaaayyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnggggggggnnnniiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment