Sunday 11 December 2011

KenaPa Mesti???

Mula2... Saya bagi Change... Pas tu Saya bagi Lagi... Adui......... Satu kali lagi saya nda dapat tahan sDah ni sayang... hahaha ! ini yang selalu saya cakap . .  saya serius... kenapa mesti dia curang... nda suka cakap jak bah kan3 ? hehe ! saya harap dia boleh la faham... tp jujur saya boleh bagi beribu-ribu peluang lagi kalau untuk si Dia... Tapi kali yang ketiga ni saya malas da mau bertolak hancur nt Dia pijak saya mcm binatang jak... walaupun saya org miskin saya nda mau di pijak cukup 2 kalu saya kena buat macam binatang di tipu2... bohong3, Dan DI DUSTAI ! TITIK . . . Saya nda akan btolak ansur lagi... Sorry Sja... Tapi saya Da sayang sangat2 kat dia... hehe ! Nda apa lah dah nasib saya ! T_T . . . ToLong Mengerti saya.... N_ s _ a ! saya Mohon ! :'( Its Hurt !!!!

No comments:

Post a Comment