Monday 12 December 2011

^_^

Sebenarnya saya mau Cerita Sikit Saat saya rasa sangat bahagia bersama Nissa.... Kekadang kami saling memahami dan sangat2 bahagia bersama.... Tp ada masa nya berDuka... eeee ! saya benci time kami gaduh... hahaha ! saya mau kami happy jak bah ! duy... tp napa ar ada saja halangan... mMmm Nda pa yang pentiNg kali ni saya mau Orang tahu bahawa saya sangat happy dengan NisSa kalau Tiada halangan atau masalah yang menganggu hubungan kami :D hehe ! saya sangat2 sayang Diaaa.... kalaU lah masalah tu tiada kan bagus tapi kenapa dia suka cari masalah :'( HmmMm.. ArrghH ! luPakan sak la hahaha ! emmm harap2 dia akan belajar lagi lah supaYa dpt menghargai saya dan harap dia dapat elakan masalah2 yang akan melanda ! hehe !  Hope Our love 4ever N ever ! <3 NisSa ! 

No comments:

Post a Comment