Sunday 11 December 2011

Sayang atau Tidak ???

Em... Stiap Couple memaNg pandai gaduh2 bah kan?? hehe . .  tp xkan gaduh sikit mau Cari ganti da... ?? Huh! ini lah NasiB saya...  aiYoo... asal gaDuh Msti Sayang ku Mulai Mencurangi Saya haha ! nda tau la kenapa tp saya nda juga macam tu... sebenarnya hati saya sakit sangat2 bila dia buat macam tu... Sebab ..... ada ka patut begitu... Jadi setap malam gaduh3... besok iNgat hal dia Curang gaduh... kadang2 kcian juga Tapi . .  ntah la kan manusia juga ada tahap sabar masiNg2... huhu ! saya Cuma mampu Berharap Dia Mampu berubah... kalau tidak.. bagus agi Brek cz makin lama makin sakit hati sja tu lau trus saja sikap suka curang2 tu sya Nda pernah pun bersikap Curang2 sma Dia... Tapi Ntah lah itu lah nasiB ku... heheh sekarang PersoalanNya SayaNg atau TiDak... ???????????? Tapi JUJUR saya MsiH sangat3 MeNyayaNgi Dia laGi huh ! ntah la kenapa Tapi kali iNi suSah utk saya melepas kannya.... : - ) nda pa la Senyum jak Lah... ! HARAP KAMU BERUBAH ! AMIN !

No comments:

Post a Comment